Google Search Console
GTmetrix
UserTesting
Yoast SEO
Hotjar
Moz
Ubersuggest
Ahrefs
Kohalike otsinguturgude ja algoritmimuudatuste pidev jälgimine ning mõistmine on Tuleviku Labori jaoks oluline teadmiste valdkond. Algoritmi muudatused mõjutavad teie ettevõtte leitavust ja meie tahame kindlustada, et teil on muudatuste kohanemiseks õige informatsioon ja/või vajalikud tegevused tehtud. Oleme näinud erinevaid suuri muudatusi, mis mõjutavad tulemusi, seega teame, milline oli otsingumaht enne ning pärast otsingumootorite uuenduste, näiteks Google’i värskenduste ja muudatuste rakendamist.
Otsingumootorid, nagu Google, seavad otsingutulemuste esilehel prioriteediks optimeeritud kodulehed ja e-poed. Tuleviku Labor töötab backendis, et parandada lehe kiirust või viia ellu, mis tahes muu vajaminev koodi ja struktuuri optimeerimine. Tehniliste probleemide lahendamine aitab otsingumootorite robotitel kodulehtedelt kiiremini ja täpsemini ettevõtte/toote/teenuse informatsiooni kätte saada.
Kasutades SEO lehe analüüse ja auditeid, pakub Tuleviku Labor kodulehti ja e-poode, mis tagavad internetis nähtavuse, suurema käibe ja parema ettevõtte maine.
Põnev info tulevikust (5):
1. Esimesel otsingutulemuste lehel moodustavad esimesed viis orgaanilist tulemust 67% kõigist klikkidest.
2. Google’i otsingu algoritm kasutab veebisaitide järjestamiseks rohkem kui 200 tegurit.
3. 91% kõigist lehtedest ei saa Google’ilt kunagi orgaanilist liiklust, peamiselt seetõttu, et neil pole backlinke.
4. 70% turundajatest peab SEO’d tõhusamaks kui PPC’d.
5. Ühe sekundiline viivitus tähendab konversioonide vähenemist 7% võrra.