Google Analytics
Google Adwords
Facebook Ads
MailChimp
Buffer
Hubspot
Hootsuite
BuzzSumo
Tuleviku Labor läheneb turundusele veendumusega, et tänases digitaalses maailmas peavad ettevõtted oma kliente tunnustama kui kasutajaid, mitte ainult passiivseid meediatarbijaid. Selle tulemusena laiendame traditsioonilist turunduse missiooni, visiooni ja tõekspidamiste raamistikku.
Ettevõtte turunduse edukuse saavutamiseks täidame esmalt järgmisi brändistrateegia ülesandeid nagu tarbijauuringuid, konkurentsianalüüse ja kultuuriauditeid. Seejärel töödeldakse tulemused praktilisteks turundus ja kommunikatsioonistrateegiateks.
Turunduse täiustamiseks kasutame erinevaid meediumeid ja planeerimistehnikaga täiustatud digitaalseid tööriistu/metoodikaid, et näha käitumuslikke, hoiakulisi ja motiveerivaid otsuste tegureid. See annab teada investeeringute strateegilisest jaotamisest ja järjestamisest meediakanalite, platvormide ja partnerite vahel, et kampaaniad pakuksid maksimaalset väärtust nii ettevõttele kui ka tarbijale.
Põnev info tulevikust (5):
1. Ühes päevas kasutab erinevaid sotsiaalmeedia platvorme 3,2 miljardit inimest.
2. 98% müügiesindajatest on oma kvoodid saavutamas tänu sotsiaalse müügi kaudu.
3. Iga Google Adsile kulutatud dollari kohta teenivad ettevõtted vähemalt 2 dollarit tulu.
4. Analüütikasse investeerivad turundajad suurendavad oma müügieesmärke keskmiselt 25%.
5. Paljud kliendid soovitavad ainult neid ettevõtteid oma sõpradele ja perele, kes pakuvad positiivset sotsiaalmeediakogemust.